Total Pageviews

Monday, May 31, 2010

TUHAN kirimkan lah aku
kekasih yang baik hati dan 
mencintai aku apa ada nya

***********************

meski aku takkan pernah 
bisa lagi melihatmu
cinta ini takkan hilang 
sampai mati kanku simpan
 
 
************************
 
 wah....!!! aku sgt bOrink lah. da tatau nk uwat ape dah neh haa.. bukak facebook pon tade owg nk layan (bace lam nada yg sedey Oke!!) handphone aku tuh pon da lame x ber'tOpup'. nak tOpup caner dah credit nye x gune an. tambah2 gune nO UPAX. lg lah xde expired date ntOk credit using nyer. klO x, mst tiap mggu nk kne tOpup. pdhal aku neh xgune mne pown credit nye. sebb tuh aku beli nO upax neh haa. murah pon murah.. (wah..mcm ter"promote" nO upax lah plak an). msok neh dah 3 kali dah aku tuka nO phOne. first tym gune phOne dulu ak gune nO maxis. then tuka nO celcom smpai lah skang still celcOm. hmmm..ap ntah ak melalut neh haaa ak pon tak paham. 
 nOtakaki:: aku xtaw ape mOtif aku tulis blOg neh..

No comments:

Post a Comment