Total Pageviews

Monday, June 11, 2012

alhamdulillah... i'm officially 23years old.

salam cik belog,

it is my besday today... eh silap semalam. *baru je bape mnt lepas
received lots of wishes from the family, friends and sewaktu dgn nya.
thankyou sgt2... really appreciate it much2..



to my mama thanks for the baju kurung *xtengok lagi.
to cik zana, cik ida, cik laila n cik azah....
thanks for the besday presents... *terharuuuu 
to my encik bakal suami... 
thankyou sebb x wish besday sy *nak wish cemana jumpa pon belom

and with that....
i am officially 23years and 1 day old...
and the fact is...
i am getting older.
*errrrrrrrrrr....

NOTAKAKI:: xde dapat kekcoklat pon... *ni xbersyukur namanye org da wish kire oke pe* lempang laju2.... okbai.

versi seroius skema bagai

versi candid... keww?? 

*gambar wajib adde. thanks to them... to cheer me up on my besday. 

No comments:

Post a Comment