Total Pageviews

Saturday, July 24, 2010

AWAK = cinta pertama saya?

AWAK tuu sape yer..?? sapelah yang nak kat akuu neh haa.. idong x macung pipi tersorong-sorong kan. ape punye entry lah aku post lately neh kan...?? asyk2 jiwang posting jer... msti bosann kan.. mnde yg sme je. huhuhuhuhu... entry kali ni nak bebel bnyk sket laa.. aku nk pnjam kate2 hikmah slh sowg knalan ak laa... hahahahaha ciplak dy punye..ngeh3...!!! dy ckp.. senanye time study neh x yah laa kte gedix2 nk pk sal sume cintan cintun bagai yg xbpaedah plus xbmanfaat neh.. lebih baek focus on study dulu. lgpon cinta neh kadang2 akn wt kte akan ase serabut tahap cipan..!! siyes... btol.. (cettsss kOnfiden je aku neh kan, cam la penah ad experience kn) tp btOl laa from my observation laa... ramai mmbe aku jd cam dOwn gegilerrr ble ad mslh pOblem ngn pakwe mkwe dOrg... aku yg nengOk ni ponn ase cam fed up plus kesian... ni laaa antara slh stu sebb knp ak still single mingle smpai skang... p sOk...luse...tulat tatau lah kan. kik kik kik.. itu semua ketentuan Allah SWT.. p klo boleh ak nk faces with dis kind of cOmplicated thing ble aku da abes stdy... insyaallah laaa... huhuhuhuuh...

nOtakaki :: Ya Allah.. saya sgt suke tgOk ASHRAF MUSLIM... "cOld eyes tO loOk" hahahhaha... (xbtOi daaa akuu...lalallalala)


No comments:

Post a Comment