Total Pageviews

Saturday, July 3, 2010

terima kaseh YAYASAN TERENGGANU..!!

ucapan ribuan terima kaseh diucapkan kepada Yayasan Terengganu kerana sudi memberi bantuan pelajaran kepada saye..!!! saye suuukee sagt2.. hahahaaha ^______^ (amek ko lebar nye senyumm)

jadii nye nak cter laa..nak boley cash RM 1000 tuh bukan senang taw x..!! nak kene prepare borang n docs2 yg dorg nak..fuh..leceh babe..!! tp xpe lah kan..berbaloiii-balooiiiii... korg taw x..??

aku dok nunggu mnde alah neh saje dah dekat 5 jam..!! i repeat, 5 jam oke..!! penat mak taw..awwww!! hahaha gillerr... punyer laa ramai manusia kt sane tuh.. naseb bek penantian selama 5 jam e2 membuahkan hasil nye.. kalo x, memg naya lah aku plus buang mase n tenaga jer lah kan..!! tp pas dpt duet tuh ase penat terus ilang..hahahaha!!! sgt besar impak nye..

sena nye duet tuh aku nak kasi kt my abh cayng.. tapi dy swoh ak bank-in kt acc bank aku.. ak senanye kesian kt beliau sebb da la duet yuran pendftran dy yg bayr.. pastu nk kne kuar duet ntok duet minyak ap sumer bagai lagi kan sbb kne antr ank dy yg x bape comel neh haaa kan...urmm..kesian2.. saya sgt syang kat abah..!!! muah3..^____^

No comments:

Post a Comment