Total Pageviews

Saturday, July 3, 2010

meet my nephew...MOHD HARIS ZAKUAN =))

on da way nk dtg shah alam neh.. aku singgah kt kuantan umah kak long aku. ney senanye 1st tym ak dtg umah beliau sebb selalu kalo ma abh p sne ak slalu xdpt p... ad hal lah, sakit lah... ngade tol..!! huhuhuhuh.. aku ad ank sedare sowg umoq 4tawn.. tp physically cam budak 6 tawn...sgt2 lah buas..!! fuhh penat layan dy taw x.. tumbuk.. sepak ... terajang... tuh sumer mainan dy jer.. sakett kot klo kne tumbuk ngn budak buas tuh.. ase cam nk sekeh2 jer.. dush3..!! tp sabar je laa kan.. naseb bek ak neh lemah lembut (kunun lah) org nyerr... hahaha...

mase nk gerak ke shah alam tuh.. si budak buas itu nak ikot.. aku heran gak.. x nanges plak tp berkobar2 nk ikot same ad laah... dlm kete tuh dok diam jer klo kt umah td tuh buas giler... lam kol 7pm cam tu laa smpai lah sane..mlam tuh ak stay kt umah ayah cik aku kt klang.. punye laa sesat kot nk mncari umah nye.. huhuhuhu... malam tuh si budk buas tuh tdor ngn aku.. lam kol 3 pg kott.. dy tsedar pas2 dy tolak2 aku ngn kaki dy..smbil nanges2.. mula2 tuh oke lagi ak wt derk jer... myb dy ngigau ke ap ke kan.. tp makin lame makin kuat lah plak kan.. aku neh tgh mamai neh... dodoi lah si budak 2.. tp x berhasil then, ak kejut lah ma aku.. still xsenyap gak.. ap masalah budak neh laa kan.. myb rndu kt mama dy lah tuh.. ps2, ma aku plak kejut abah aku swoh p amek botol susu kt dlm kete.. tertinggal.. igtkan bg mnde alah tuh senyap laa... tp x jugak... pastu aku mls la nk laayaan.. tdur..tdur..tdur... la kan sebb soknye nk kene gune bnyk energy... hmmm..sian lak kt ma aku tuh kene berjage.. syang ma lebiiihh..^_____^

layan pix jaaapp...!!








nOtakaki:: tersangat lah letih on dat day...!!

No comments:

Post a Comment